Kai kurie automobilio gedimai lengviau išgirstami nei pamatomi. Tikriausiai ne vienam yra tekę susidurti su situacija, kai užvedus automobilį ar pajudėjus iš vietos pasigirsta keisti garsai – ūžimas švilpimas, šnypšimas, beldimas ir kiti. Kokią automobilio problemą signalizuoja šie garsai? Į šį klausimą atsako ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS specialistai. Duslus garsas Jei nuspaudus automobilio stabdžius girdite duslų […]
Automobilio tvarkymas Kaune – tema, apie kurią kasdien sulaukiame pačių įvairiausių Jūsų klausimų. Dėl šios priežasties, Jūsų patogumui ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS specialistai surinko 10 dažniausiai girdimų klausimų ir pateikia atsakymus į juos. 1) Kokioms automobilio dalims reikia skirti daugiausiai reguliaraus dėmesio ir priežiūros? Dažniausiai automobilių savininkai susiduria su važiuoklės, stabdžių sistemos, pavarų dėžės, išmetimo sistemos […]
Automobilio remontas! Apie jo artėjimo būtinybę gali simbolizuoti daug skirtingų veiksnių, bet vienas aiškiausių yra pakitimai automobilių skydelyje. Modernių mašinų prietaisų skydeliuose gausu įvairių lempučių, kurios informuoja apie transporto priemonėje vykstančius pakitimus. Vis dėlto, dėl lempučių gausos tampa sunku suprasti, kokį gedimą ar sutrikimą nurodo tam tikras indikatorius. ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS specialistai informuoja apie tai, […]
Šį savaitgalį Estijoje, šalia Pernu miesto esančioje „Auto24 Ring“ trasoje, vyks didysis Baltijos šalių žiedinių lenktynių finalas. „DHL Racing“ komandos lenktynininkui savaitgalis bus beprotiškai ilgas, mat jis ten kovos net trijuose skirtinguose čempionatuose dėl trijų čempiono titulų. Kova laukia sudėtinga, tad Ramūnas ruošiasi iš rankovės ištraukti kozirį. Estijoje vyksiančios „Grand Finals“ varžybos užbaigs Baltijos šalių […]
Puikiai žinote, kad norint išsaugoti transporto priemonės ilgaamžiškumą ir išvengti didelių, netikėtų gedimų, automobilio priežiūra turi būti atliekama reguliariai ir kokybiškai. Pasirinkus aukštos kokybės priemones bei laiku jas keičiant, ne tik išlaikysite gerą automobilio formą, bet ir sumažinsite išlaidas, patiriamas užklupus rimtam gedimui. Reguliari automobilio priežiūra – kaip dažnai ją atlikti? Ir vis dėlto, ką […]
ČAPKAUSKAS automobilių servisą pasiekė naujas ir itin pažangus ratų suvedimo stendas HOFMANN GEOLINER 630. Dėka jo mūsų komanda gali ne tik atlikti tiek naujausių, tiek senų automobilių ratų geometriją, bet ir atlikti oficialų vertinimą draudimo ekspertams ar kitai reikalingai institucijai. Kitaip tariant, ČAPKAUSKAS servisas – techninės apžiūros sertifikuota įstaiga Jūsų automobilio ratų suvedimui nustatyti! Dėl […]
Turbinos remontas – situacija, su kuria susidūrę vairuotojai mums adresuoja daug ir pačių įvairiausių klausimų. Daugiausiai jų atkeliauja iš žmonių, kuriems kelių mėnesių eigoje turbinos ir traukos problemos pasikartoja jau ne pirmą kartą. Siekiant užkirsti kelią bereikalingoms finansinėms Jūsų išlaidoms netikslingam remontui bei sutaupyti Jūsų laiką, ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS komanda surinko dažniausiai klientų užduodamus klausimus ir […]
„Aurum 1006km“ lenktynės šiemet švenčia išskirtinį jubiliejų – automobiliai Palangoje lenktyniauja jau 20 metų. Tokį patį jubiliejų šiose lenktynėse mini ir Ramūnas Čapkauskas – vienintelis sportininkas, nepraleidęs nei vienų lenktynių. Jubiliejinėse 20-osiose „Aurum 1006km“ lenktynėse šiemet prie starto stos 137 lenktynininkai. Per tą penktadalį amžiaus Palangos trasoje prie vairo sėdo daugiau nei tūkstantis skirtingų sportininkų. […]
Automobilio remontas – tai tema, kurią gvildenti norisi kuo rečiau. Vis dėlto, siekdamas išvengti gedimų arba išspręsti jau ištikusias mašinos bėdas, kiekvienas vairuotojas turi priimti sprendimą, į kieno rankas patikėti savo transporto priemonės priežiūrą. Kadangi per daugiau nei 10 metų darbo patirties matėme ir girdėjome gausybę įvairių – tiek gerų, tiek blogų – klientų patirčių, […]
Kaip ir bet kuri kita organizacija, automobilių servisas visų pirma yra žmonės – jų požiūris į darbą, kokybę ir aptarnavimą. Dirbdami komandoje vadovaujamės keliomis pagrindinėmis taisyklėmis, kurias trumpai galime apibrėžti kaip tvarkingą, sistemingą ir atsakingą požiūrį į bet kokį servise atliekamą darbą. Natūralu, kad komandos formavimo pradžioje šį darbo vertybių pagrindą pakloja serviso įkūrėjas – […]