fbpx
Įmonės automobilių priežiūra - ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS

Įmonės automobilių priežiūra – kaip išsirinkti patikimus partnerius?

Įmonės automobilių priežiūra – paslauga, kurios dėka įmonės transportu bus pasirūpinta efektyviai ir profesionaliai, jums neatsitraukiant nuo tiesioginių verslo procesų. Jei kyla klausimų, į ką atkreipti dėmesį, renkantis patikimus automobilių parko valdymo specialistus, ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS komanda pasirengusi padėti.

1) Platus atliekamų darbų spektras

Jei norite, jog ištikus bėdai, jūsų transporto priemonėmis būtų pasirūpinta greitai ir kokybiškai, rinkitės servisą, kuriame dauguma darbų atliekami vienoje vietoje. Į šį aspektą dėmesį ypač svarbu atkreipti įmonėms, kurių automobilių parką sudaro ne tik lengvieji, bet ir mikroautobusai ar kitos transporto priemonės.

2) Moderni įranga ir profesionalūs meistrai

Atliekamų remonto darbų kokybė stipriai priklauso nuo autoservise naudojamos įrangos ir ten dirbančių meistrų. Dėl šios priežasties, rinkdamiesi, kam patikėti savo įmonės automobilių priežiūrą, įsitikinkite, ar servise naudojama kokybiška ir moderni įranga. Taip pat atkreipkite dėmesį į meistrų patirtį ir įgūdžius.

3) Planiniai darbai – pagal įmonės poreikius

Periodinis automobilių techninis aptarnavimas yra būtinas, siekiant užtikrinti transporto priemonių ilgaamžiškumą ir kokybišką darbą. Dėl šios priežasties automobilių parko valdymą vertėtų patikėti specialistams, kurie pasirengę planinių darbų grafiką sudėlioti tiek pagal automobilių gamintojų rekomendacijas, tiek pagal įmonės specifiką.

4) Patikimas partnerių tinklas

Įmonės, kuri atsakinga už jūsų automobilių parko priežiūrą, partneriai (detalių ar produktų tiekėjai, draudimo bendrovės ir kt.) neišvengiamai tampa ir jūsų partneriais. Todėl, renkantis autoservisą automobilių parko valdymui, vertėtų nepamirši įvertinti, su kokiais partneriais dirbama.

5) Aiški kainodara

Rinkdamiesi partnerius atkreipkite dėmesį, ar kainodara yra aiški, ar sutartyje nėra užslėpta papildomų mokesčių. Prieš pasirašant sutartį, visas sutarties sąlygas rekomenduojame išsinagrinėti iki smulkmenų.

6) Klientų aptarnavimo kultūra

Paskutinis, tačiau ne ką mažiau svarbus elementas – klientų aptarnavimo kultūra. Jei pastebėjote, jog servise dirbantys asmenys su jumis elgiasi nemandagiai, į jūsų klausimus atsako neišsamiai ir atmestinai, rekomenduojame nuo tokios vietos laikytis atokiau. Pagal tai, kaip meistrai bendrauja su klientais, galite spręsti apie jų požiūrį į darbą.

Įmonės automobilių priežiūra ČAPKAUSKAS automobilių servise

Automobilių parko valdymą patikėkite ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS komandai. Daugiau nei dešimties metų patirtį turintis ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISAS komanda įsitikinus, kad dauguma gedimų atsiranda dėl netinkamos transporto priemonių priežiūros ar nekokybiškų remonto sprendimų. Mūsų siekis, kad jūsų įmonės transportas tarnautų ilgai ir patikimai – be jokių siurprizų kelyje.

Servise dirba profesionalių specialistų komanda, darbui naudojame tik modernią bei šiuolaikišką įrangą, o detales reikalingas remontui, perkame tik iš kokybiškų ir patikrintų tiekėjų. Dėl šios priežasties remontui galime drąsiai suteikti 6 mėnesių kokybės garantiją.

Susisiekite! Atsakysime į visus Jums kylančius automobilio remonto ir priežiūros klausimus. Mūsų kontaktus rasite ČIA.

Norite matyti daugiau automobilių priežiūros patarimų? Spauskite ČIA ir sekite mus Facebook!