Apie mus

Dažniausiai sugedusi turbina yra nuoroda į tai, kad automobilyje yra kitų gedimų arba jis nepakankamai prižiūrimas. Mūsų užduotis – diagnozuoti atsiradusius gedimus ir jų atsiradimo priežastį, siekiant, kad jis nepasikartotų. Todėl eliminuojame ne tik pažeistus sistemos elementus, bet ir patį gedimo šaltinį, taikome prevencines priemones tolimesnių problemų susidarymui ir atsiradimui. Tam esame surinkę profesionalią specialistų komandą, naudojame modernią ir šiuolaikišką įrangą, o remontui skirtas detales perkame tik iš pripažintų tiekėjų, tokių kaip „Turbo International“ ir „Melett“. Dėl šios priežasties, turbinoms suteikiame 6 mėnesių garantiją.

Direktorius Ramūnas Čapkauskas

Vis dar tituluočiausias šalyje žiedinių lenktynių dalyvis, Lietuvos čempiono titulą apgynęs net 10 kartų, taip pat iškovojęs ir Latvijos, Estijos bei Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempiono vardus.  Ramūnas – pirmasis lietuvis, 2003 m. tapęs Latvijos sporto meistru. 36-erių metų kauniečio lenktyninė karjera tęsiasi jau 28 metus, o iškovotų čempiono titulų bemaž tiek pat – 25. Apie karjerą automobilių sporte – kartingus, žiedines lenktynes ir ralį- pats Ramūnas Čapkauskas: Kartingai, žiedinės ir kalnų lenktynės, ralis, ilgų distancijų lenktynės – pirmą kartą už vairo sėdau būdamas vos 7-erių, automobilių sporte neišbandžiau turbūt tik bekelės varžybų. Kodėl automobilių sportas? Augau Kaune, ir nežinoti tuometinės legendinės „Bangos“ automobilių sporto klubo komandos buvo neįmanoma. 

Užteko vieną kartą pamatyti „bangiečių“ parodomąsias varžybas, kad tėvui visas ausis išzyzčiau, kaip noriu išbandyti kartus. Tėvui, gaminusiam detales „Bangos“ lenktynininkams, kantrybės užteko pusmečiui – atsidūriau klube. Beje, kartingais tuomet dar lenktyniavo ir garsūs lenktynininkai Saulius Girdauskas ir Rolandas Mackevičius. Geri buvo laikai ne tik technikos prasme – naujutėlius kartus duodavo klubas. O jei dar laimėdavau čempionatą, tai televizorių ŠILELIS namo parsinešdavau. Esu labai dėkingas savo tėčiui, kuris kartingą perdarydavo beveik 100 procentų ir visada būdavo su manim lenktynėse. Išskirtinė buvo ir konkurencija – Lietuvos kartingo čempionate varžydavosi daugiau nei 80 dalyvių, o į moksleivių spartakiadą ir 120 susirinkdavo. Į finalą papuldavo 25. Be gero pasiruošimo ir ryžto lengvai galėjai „likti už borto“. Atgauta Lietuvos nepriklausomybė kartingo, priešingai nei ralio, smarkiai nepalietė  – lenktyniaujančių skaičius nesumažėjo. 

Penkis kartus tapau Lietuvos kartingo čempionu. Bet ne veltui sakoma, kad turint gerai – norisi vis geriau. Lenktyniaudamas kartais, vis pasvajodavau apie „Formulę“. 1995 m. automobilių sportas jau buvo tapęs komerciniu – valstybė finansavimo nebeskirdavo, ir lenktynėse dalyvaudavo tik tie, kas turėjo pinigų. Pinigų neturėjau, bet „Formulės“ norėjau – taigi pats susitvarkiau seną rusišką „Estonia“ ir pradėjau lenktyniauti žiede. Esu labai dėkingas tuometinei „AUTOTECHNIKOS“ komandai ir jos pagrindiniam žmogui Sigitui Andreikai, kuris man labai padėjo. Man pasisekė – šalia visada buvo gerų žmonių, mačiusių mano didelį norą lenktyniauti ir padėjusių to siekti, už tai jiems esu labai dėkingas. Pagarbą reiškiu Dariui Jonušiui, kurio geras žodis apie mane, tuo metu ketinusiam dalyvauti BMW taurėje su GARDĖSIO komanda, man atvėrė kelią į didįjį autosportą ir 1998 m. tapau profesionaliu sportininku. 

Mano treneriu tapo Jonas Dereškevičius, su kuriuo esame geri draugai iki šiol. Turėjome didelę komandą, tam pritaikytas patalpas ir viską, ko reikia būti geriausiems. „Gardėsio“ įmonės savininkų Kęstučio ir Laimos Drazdauskų  dėka turėjau ir tikrą „Formulę – 3”, dalyvaudavau varžybose užsienyje,  BMW taurėje, 1000 km ilgų distancijų lenktynėse, o  šturmano kėdėje talkinau Dovilui Čiutelei, kuris tik buvo pradėjęs važiuoti ralyje. Tačiau 10-tą  kartą iškovotas čempiono titulas jau nebebuvo toks saldus, kaip pirmieji devyni ir tapo aišku, kad čia –  Lietuvoje ir Baltijos šalyse nebėra ko daugiau siekti. Atėjus laikui apsispręsti – važiuoti lenktyniauti Europos čempionate ar baigti karjerą, geriausia išeitimi tapo ralis. Ir vis tik, kodėl ralis? Žiedinių lenktynių visai neatsisakiau (nebedalyvauju tik  Formulės lenktynėse), pasitaikius progai dalyvauju ir dabar- štai praėjusį 2011 metų sezoną dalyvavau ir nugalėjau BF Goodrich minižiedo serijoje. 

Važiavau ilgų nuotolių lenktynėse Lietuvoje ir užsienyje. Manau, jei atsirastų galimybė važiuoti geroje žiedo lenktynių serijoje užsienyje, vardan jų atsisakyčiau ir ralio. O į ralį atėjau todėl, kad tai buvo  naujas iššūkis man kaip sportininkui ir šioks toks įrodymas kitiems, kad žiedininkai gali važiuoti ralyje ir važiuoti netgi labai gerai. Būdamas žiedinininku, autosporto aplinkoje nuolat  girdėdavau pasisakymus ir nuomones, jog dar nei vienas žiedininkas šiais laikais nėra tapęs geru ralistu ir laimėjęs čempionato, o štai ralistai yra universalūs ir visur gali būti geriausiais.  Manau, kad man pavyko savo pavyzdžiu sulaužyti šį mitą. Tą pripažino ir daugkartinis šalies ralio čempionas, tikras „žvyro žmogus“  Vytautas Švedas, mūsų ekipažams pernai kartu atstovaujant Lietuvą Saaremos ralyje Estijoje. Iš tiesų ralistams labai rekomenduočiau dalyvauti  ir žiedinėse lenktynėse, jose  lenktyninkai tikrai gautų daug naudos ir naujos patirties. 

Turbūt nedaugelis pamenate, kad dar lenktyniaudamas „Formule“, penkis metus buvau Dovilo Čiutelės šturmanu. Dabar atrodo, kad tuomet ralyje viskas buvo kitaip. Kai pats sėdau prie galingo „Mitso” vairo,  buvo labai sunku išmokti  teisingai „susirašyti” kelią, dar sunkiau-vairuoti ir tuo pat metu klausyti ir suprasti, ką sako šturmanas. Prireikė dviejų sezonų, kol sugebėjau adaptuotis,  tačiau iki šiol dar randame spragų šioje vietoje ir  abu su Tomu suprantame, kad čia slypi mūsų, kaip ekipažo, rezervas. Prasideda naujasis 2013 m. sezonas  ir manau, kad jis man bus tikrai ne paskutinis. Norėčiau padėkoti savo rėmėjams, fanams, draugams, lenktynininkams ir visai autosporto bendruomenei  už nuolatinį palaikymą ir pagalbą, nes tik su Jūsų visų parama galėsiu lenktyniauti dar daug daug metų!

Ramūno Čapkausko sportinė karjera ir laimėjimai

KARTINGAS

  • 1987 m. Lietuvos čempionatas, III vieta 50 ccm jaunių klasėje
  • 1988 m. Lietuvos čempionatas, III vieta 50 ccm jaunių klasėje
  • 1989 m. Lietuvos čempionas, 50 ccm jaunių klasėje
  • 1989 m. TSRS “Moksleivių Spartakiada” III vieta 50 ccm jaunių klasėje
  • 1990 m. Lietuvos čempionas, 50 ccm jaunių klasėje
  • 1990 m. TSRS čempionatas , IV vieta 50 ccm jaunių klasėje
  • 1991 m. Lietuvos čempionas, 50 ccm jaunių klasėje
  • 1991 m. Baltijos čempionatas , IV vieta 50 ccm jaunių klasėje
  • 1992 m. Lietuvos čempionatas, II vieta 125 ccm jaunių klasėje
  • 1993 m. Lietuvos čempionas, jaunių klasėje
  • 1993 m. “Moksleivių Spartakiada”, I vieta
  • 1994 m. Lietuvos čempionatas, II vieta A klasėje
  • 1995 m. Lietuvos čempionas, A klasėje

ŽIEDINĖS LENKTYNĖS

  • 1995 m. Lietuvos čempionas, formulė “F-1600”
  • 1997 m. Lietuvos čempionas, formulė “F-1400”
  • 1998 m. Lietuvos čempionatas, III vieta formulėje “F-2000”
  • 1999 m. Lietuvos čempionas, formulėje “F3”
  • 2000 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2000 m. Baltijos šalių čempionatas, II vieta “Formula Baltic”
  • 2001 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2001 m. Baltijos čempionatas, IV vieta “Formula Baltic”
  • 2002 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2002 m. Baltijos šalių čempionas, “Formula Baltic”
  • 2002 m. Latvijos čempionatas, II vieta “Formula Baltic”
  • 2003 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2003 m. Baltijos šalių čempionas, “Formula Baltic”
  • 2003 m. Latvijos čempionas, “ Formula Baltic”
  • 2004 m. Lietuvos čempionas “Formula Baltic”
  • 2005 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2006 m. Lietuvos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2006 m. Estijos čempionas, “Formula Baltic”
  • 2011 m. “BF Goodrich” lenktynių serijos nugalėtojas, “Laisvoje” klasėje
  • 2013 m. Lietuvos čempionas

RALIS

  • 1997 m. Lietuvos čempionatas, II vieta, „R-1600“ klasėje
  • 1998 m. Lietuvos čempionatas, III vieta, „R-1600“ klasėje
  • 1999 m. Lietuvos čempionas, „N-3500“ klasėje
  • 2001 m. „Ralis aplink Lietuvą“, absoliučiai II vieta
  • 2006 m. Lietuvos čempionatas, III vieta, „R-2000“ klasėje
  • 2007 m. Lietuvos čempionatas, VI vieta, „N-4“ klasėje
  • 2008 m. Lietuvos čempionatas, III vieta, „N-4“ klasėje
  • 2009 m. Lietuvos čempionas, „N-4“ klasėje
  • 2010 m. Lietuvos čempionatas, III vieta, „N-4“ klasėje
  • 2011 m. Lietuvos čempionatas, III vieta, „N-4“ klasėje
  • 2012 m. Lietuvos čempionatas, IV vieta I-ojoje įskaitoje
  • 2013 m. Lietuvos čempionas, III įskaitoje
  • 2014 m. Lietuvos automobilių ralio čempionas.
  • 2014 m. Baltarusijos automobilių ralio absoliutus čempionas.
  • 2014 m. NEZ automobilių ralio čempionas.

KALNŲ LENKTYNĖS

  • 2002 m. Lietuvos čempionas, „A-2000“ klasėje
  • 2004 m. Lietuvos čempionas, „A-2000“ klasėje
  • 2005 m. Lietuvos čempionas, „A-2000“ klasėje
  • 2006 m. Lietuvos čempionas, „A-2000“ klasėje

BMW taurė

  • 1998 m. VI vieta
  • 1999 m. IV vieta

ILGŲ NUOTOLIŲ LENKTYNĖS

  • 2000 m. “1000 km lenktynės”, II vieta absoliučiai
  • 2004 m. “1000 km lenktynės”, III vieta absoliučiai
  • 2006 m. ARX BALTICA 4 valandų lenktynės, I vieta absoliučiai
  • 2007 m. „Kauno grūdų“ 4 valandų lenktynės, I vieta absoliučiai
  • 2007 m. “1000 km Omnitel lenktynės”, I vieta absoliučiai
  • 2008 m. “1000 km Omnitel lenktynės”, III vieta absoliučiai
  • 2009 m. “1000 km Omnitel lenktynės”, II vieta absoliučiai
  • 2010 m. ARX BALTICA 4 valandų lenktynės, II vieta
  • 2010 m. “1000 km Omnitel lenktynės”, IV vieta absoliučiai
  • 2011 m. “1000 km Grand Prix” Riga, II vieta absoliučiai ir klasėje A 2000+
  • 2011 m. 4 val. lenktynės Kauno raj. Mero taurei laimėti, II vieta
  • 2012 m. “Omnitel 1000 km lenktynės”, I vieta (1:30.204) lenktynių kvalifikacijoje, 28 vieta lenktynėse, pasiektas visų laikų absoliutus trasos įveikimo rekordas – 1:17.270 min.
  • 2016 m. “Eneos 1006 km lenktynės”, I vieta lenktynių kvalifikacijoje, 2 vieta lenktynėse

NOMINACIJOS

  • 2002 m. „Metų vairas“ konkurso nugalėtojas
  • 2003 m. suteiktas Lietuvos sporto meistro vardas
  • 2004 m. suteiktas Latvijos sporto meistro vardas