Persirikiuojate į greitėjimo juostą, bandote įsibėgėti, o apsukos nekyla. Akivaizdu, kad dingo trauka, tačiau koks automobilio gedimas galėjo paskatinti šį transporto priemonės darbo sutrikimą? ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISO komanda dalijasi patarimais apie dažniausius gedimus, kuriuos signalizuoja traukos problemos.
1) Oro srauto matuoklio gedimas
Oro srauto matuoklis – tai daviklis, automobilyje matuojantis oro kiekį patenkantį į vidaus degimo variklį. Oro srauto matuokliui sugedus automobilio kompiuteriui bus siunčiama neteisinga informacija, o vienas iš ryškiausių gedimo signalizatorių bus dingusia trauka. Atitinkamai ir variklio galios netekimas, jo vibracija bei padidėjusios kuro sąnaudos.
2) Užsikimšę kuro purkštukai
Svarbiausia kuro purkštukų funkcija – tiekti varikliui degalus. Užsikimšus arba sugedus purkštukams į variklio sistemą nebus įpurkštas kuras arba jis bus įpurškiamas netinkamais intervalais. Dėl šių priežasčių gali išaugti kuro sąnaudos, taps sunku užvesti automobilį bei dings automobilio trauka. Greitai neišsprendus šio gedimo, variklis gali patirti dar didesnių problemų, o tai, žinoma, lems ir didesnes remonto išlaidas.
3) Sugedęs EGR vožtuvas
Šis vožtuvas atsakingas už dujų recirkuliaciją. Taigi jo pagrindinė funkcija yra sumažinti išmetamųjų dujų toksiškumą varikliui šylant. Tačiau, dėl nuolatinio EGR vožtuvo kontakto su aukštos temperatūros išmetamosiomis dujomis, jis yra gana dažnai gendanti sistemos dalis. Šios dalies gedimus pažinsite iš sumažėjusios automobilio traukos, pedalo nejautros arba pojūčio, kad automobiliu ką nors temptumėte iš paskos.
4) Plyšusi variklio pagalvė
Variklio pagalvių paskirtis – laikyti pritvirtintą variklį po variklio dangčiu. Ši automobilio detalė dažniausiai genda dėl natūralaus automobilio susidėvėjimo, variklio mechaninių gedimų ar padidėjusios variklio vibracijos. Plyšus automobilio variklio pagalvei susidursite su dar labiau padidėjusia variklio vibracija, sumažėjusia trauka. Atkreipkite dėmesį, jog grietai neišsprendus šios problemos bus pažeistos ir kitos automobilio pakabos dalys.
5) Vakuumo siurblio gedimas
Vakuumo siurblys neturi galiojimo laiko, todėl jį keisti reikia atsižvelgiant į automobilio darbą. Jei norint nuspausti stabdžių pedalą reikia įdėti daug pastangų, sumažėjo stabdžių efektyvumas bei atsirado problemų su automobilio trauka – tai pirmieji įspėjimai, jog turite problemų su vakuumo siurbliu.
6) Užsikimšęs katalizatorius
Katalizatorius skirtas apsaugoti mus ir aplinką nuo kenksmingų išmetamųjų dujų. Šią automobilio dalį rekomenduojama keisti kas 150-180 tūkst. kilometrų. Laiku nepakeitus katalizatoriaus, jis gali užsikimšti, o jūs susidursite su traukos problemomis, išaugusiu kuro suvartojimu bei žymiai padidėjusia tarša iš išmetamųjų dujų vamzdžio.
Dingo trauka? Važiuokite į ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISĄ
Beveik dešimties metų patirtį turbinų ir traukos problemų šalinime turinti ČAPKAUSKAS AUTOMOBILIŲ SERVISO komanda siekia, kad teisingos mūsų specialistų priežiūros dėka, jūsų mašina nė nesusidurtų su panašaus pobūdžio gedimais. Vis dėlto, nutikus taip, kad mus aplankote jau su sutrikusia mašinos trauka, pasirūpinsime, kad gedimo priežastys būtų diagnozuotos iš karto, o gedimas pašalintas pirmojo apsilankymo metu.
Mūsų servise dirba profesionalių specialistų komanda, darbui naudojame tik modernią bei šiuolaikišką įrangą, o detales reikalingas remontui, perkame tik iš kokybiškų ir pripažintų tiekėjų, tokių kaip TURBO INTERNATIONAL ir MELLET. Remontui suteikiame 6 mėnesių garantiją.